sobota, 5 stycznia 2013

cd. 1. POCZĄTEK








Obudziłam się z rana, nie mogłam znaleźć komórki. Gdy znalazłam ją pod łóżkiem, zobaczyłam smsa od Jake'a . Od razu pojechałam do La Push .  
Gdy zobaczyłam Jake'a oszalałam ze szczęścia . Od razu rzuciłam mu się w ramiona .

- Hejka Nessie, co robimy ?? - powiedział mój Jake ♥

-  Jeszcze pytasz ??? -uśmiechnęłam się - To co zwykle .


I mówiąc to pocałowałam go .

- O ty uparciuchu. No dobra .

I poszliśmy do garażu. Tam wsiedliśmy do nowego samochodu Jake'a - porsche 911,  takie same jak porsche cioci Alice.  Jak zapytałam Jacoba, czemu akutat takie, odpowiedział : "Lubię wkurzać twoją ciocię, jak to pies " i wybuchnęliśmy śmiechem .

Zaczęliśmy się znowu całować.


- Ehm, ehm ...

O nie, to tata !!!!

- Yyyy.... cześć tato . - wybąkałam

- Siemasz Edziu ! - powiedział mój amant . 



- Psie, nie obściskuj mojej córki - powiedział tata, ale mrugnął, i wiedziałam że żartuje . Uff...

Dobrze, że nie było tu mojego dziadka - komendanta Swana .. On nic nie wiedział o wampirach . Bo o wilkołakach - owszem, gdyż mój Jake, zmienił sie przy dziadku w wilka, aby
Cullenowie nie wyjechali. Moje życie jest takie skomplikowane.. i rozmyślając wtuliłam się w Jacoba .

- Czy ja wam nie przeszkadzam ??? - zapytał tata - JeDziemy na Alaskę, do Tanyi ....



cdn, Dedykuje mojej cioci Alice ♥



Ewelina K ... ♥

1 komentarz: