niedziela, 6 stycznia 2013

2. WYJAZD





- Do Tanyi ??? Po co ?? - zapytał Jacob

-Nie martw się psie, ty też jedziesz . Tylko najpierw się wykąp, one nie lubią zapachu psa .. - powiedział tata

- Powiedział ten co nie śmierdzi - odrzekł Jake, teatralnie zatykając sobie nos .
Wszyscy troje wybuchnęliśmy śmiechem .

- Tato, a będzie tam Zafrina ?? - szalałam na jej punkcie

- Oczywiście.

-A po co tam jedziemy i kiedy ? - odezwaliśmy się jednocześnie z Jake'm

- Dowiecie się później . Jedziemy za 2 h .


- Zaraz , chwileczkę. Nessie, spadam powiadomić Sama. Idź się spakować.

-Wydawało mi się - powiedział tata z rozbawieniem - że tylko ja tutaj umiem czytać w myślach.

Jacob pobiegł do Sama.

- Tato, czy to ma coś wspólnego z.... A zresztą, nie ważne .

- Chodź Reneesme, mama czeka.

Gdy weszłam do domu, wpadłam w osłupienie. Ze 100 walizek stało na podłodze . w 10 poznałam swoje własne .

- O co chodzi ?? Chyba nie jedziemy na długo ??


- Wszystkiego się dowiesz w swoim czasie - powiedziała mama uśmiechając się .

- Ale te walizki.. Nie zmieszczą się do auta ..


- Nie powiedzieliście jej ?? -ciocia Alice spojrzała gniewnie na tatę i mamę - kupiliśmy samolot .


- Chodź cie szybko, już jest - rzekł Jacob, wbiegając

- To ty wiedziałeś ??- zezłościłam się

- Tak , ale pijawki powiedziały, że ak powiem, to mnie ugryzą - zaśmiał się

Podeszłam i przyłożyłam mu dłoń do twarzy, przesyłając moim darem komunikat : "Było ich nie słuchać . Nie zrobiliby tego ... Tak myślę "

- Skąd wiesz ?? - zapytała ciocia Rose - Chętnie bym go ugryzła - rozmarzyła się

- Walizki w samolocie, idziemy !! - powiedział tata .

I tak ruszyliśmy w podróż do Tanyi i jej sióstr..

\
Dedykuję Werci ♥ i Ewci :*



~NuuNa

1 komentarz:

  1. Hej, nominuję Cię do liebster awards :), więcej informacji tu -> http://nessiecullen12345.blogspot.com/2013/01/nominacja-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń